2017. június 10., szombat

Star Wars Book Tag

Végre közeledik a nyár, és ezzel együtt szeretném kicsit felpörgetni a blogot is, remélem sokkal több időm lesz bejegyzéseket írni, hiszen annyi ötletem van, csak egyszerűen folyamatos időhiányban szenvedek...Erre a book tag-re kedves barátnőm Judit hívott ki, de egyszerűen most jutottam el odáig, hogy ki tudjam végre tölteni... Akkor lássuk is :D

1. Han Solo
Sikertelenül használt szellemesség egy nehéz helyzetben. Nevezed meg a kedvenc pimasz karaktered! 

Hű, hát esküszöm percek óta gondolkodom, de nem jut eszembe senki, aki olyan hű de nagyon pimasz lenne... Mondjuk talán Spencer Holiday-t választom, Lauren Blakely: Kőkemény című könyvéből, de őt sem kifejezetten pimasznak mondanám, inkább csak nagyszájúnak, aki emiatt mindig bajba keveredik...


2. R2-D2
Egy szerethető droid, aki kellőképpen pimasz.
Nevezz meg egy könyvet, ami megnevettetett!

Már megint pimasz?? :D Hú, olyan könyvet ami megnevettetett ezret is fel tudnék sorolni. Ilyen például az összes Meg Cabot könyv, egyszerűen imádom az írónő stílusát. Akkor most mondjuk választom a legaktuálisabbat tőle, A neveletlen hercegnő naplója 11- A hercegnő férjhez megy. Imádtam minden egyes sorát!


3. Luke Skywalker
Az utolsó remény a jedi rend visszaállítására. 
Nevezz meg egy feltörekvő/ vagy neked új szerzőt, akit szeretsz!

Most már annyira nem mondanám számomra sem újnak, de még mindig ő az, akinek a könyvei a legnagyobb hatással voltak rám, mikor először olvastam őket, és ő nem más, mint A.O. Esther. Egyrészt szerintem csodás történeteket ír, sajnos még a Gombnyomás trilógián kívül mást nem olvastam tőle, de az az első mondattal megvett magának, és azóta is egyszerűen imádom. Az írónő maga pedig egy csodálatosan kedves, és szerethető személy, szóval mindenképp őt választom! 


4. Chewbacca
Hűséges barát, aki mindig vigyáz rád.
Nevezd meg a kedvenc fikcionális barátodat!

Az én legjobb barátom csak, és kizárólag egy személy lehetne. Még akkor is, ha mindenki utálja. Még akkor is, ha mindenki szerint elkéneztetett, csökönyös, éretlen, butácska, csak magával törődik csupa jó tulajdonság nem? Mindenki ilyen legjobb barátot szeretne... Az én bff-em akkor is ő lenne, a resting bitchface koronázatlan királynője... Ő pedig nem más, mint Scarlett O'Hara.


5. Leia Organa
Egy lány, és egy fura szerelmi szituáció.
Nevezd meg a legkevésbé tetsző szerelmi háromszögek közül a legjobban tetszőt!

Hű, na ez aztán a kategória :D Talán Amy Kathleen Ryan- Ragyogás trilógiájában volt a legkevésbé idegesítő a szerelmi háromszög, mert annyira nagyon nem erőltette az írnónő, mint mondjuk Az Éhezők Viadalában. Plusz ennek a könyvnek van a legcsodálatosabb borítója az egész világon!


6. Darth Vader
Ahogy megtudtuk, hogyan vállt ilyen emberré, csak jobban szerettük.
Nevezd meg a kedvenc gonoszod!

Nyílván ide olyan "elvárás" szerű Pitont írni, de sajnálom, én a történtek ellenére is ki nem állhatom. Egyszerűen nem tudom elnézni neki azt a rengeteg évnyi szemétkedést. Az én kedvenc gonoszom tehát Kisujj a Trónok Harcából. Bár ő igazán nem is gonosz, csak sok mindenki utálja mert extra manipulatív, és mindent a kezében tart, de én pontosan emiatt imádom. Szerintem egyszerűen zseniális. 


7. Obi-Wan Kenobi

Habár mérhetetlenül szabálykövető, mégis olyan erőt képvisel, hogy számolni kell vele.
Nevezz meg egy könyvet, ami felülmúlta a várakozásaidat!

Ez a könyv egyértelműen Gayle Forman- Ha maradnék című regénye. Mivel először a Csak egy nap/ Csak egy év-et olvastam tőle, és azokat ki nem állhattam, ezért ennek neki sem akartam állni. De unokatesóm hosszas győzködés után rávett, hogy azért olvassam csak el, mert ez tényleg nagyon jó! És milyen jó, hogy sikerült meggyőznie, mert azóta ez az egyik kedvenc könyvem, eszméletlen szép történet, csodás karakterekkel...


8. Yoda

Egy lény, mely hatalmas bölcsességet birtokol.
Nevezz meg egy könyvet, ami tanított valamit.

Egy nagyon hasznos tanácsot ellestem Travellina, vagyis Kisgyörgy Éva- Világutazók kézikönyve című kisokosából, mégpedig a különböző utazással kapcsolatos linkek dokumentumba rendezését. A barátommal napi szinten több ilyen linket küldünk át egymásnak, hogy "hűű ezt majd mindenképp nézzük meg", meg "ide egyszer mindenképp menjünk el" stb. Ám ezeket akkor egyszer megnézzük, utána pedig szépen el is felejtjük őket. Travellina tippjére elkezdtem kontinensenként, országonként, és azon belül is városonként összerendezni ezt a rengeteg linket, hogy ha legközelebb tanácstalanok leszünk legyen mihez nyúlnunk. Valóban nagyon hasznos. 


9. Emperor Palpatine
Egy jól felépített karakter, egy hatalmas univerzumban.
Nevezz meg egy könyvet jól felépített világgal. 

Unalmas már mindig minden ilyenhez a Harry Pottert hozni, úgyhogy én most mást mondok. Idén végre sort tudtam keríteni A Gyűrűk Ura elolvasására, és én most ezt a könyvet választanám. Egyszerűen teljesen beleszerettem a Tolkien által felépített világba. Úgy tökéletes, ahogy van.


10. C-3PO
Egyszerűsége ellenére mindig bajba kerül.
Nevezz meg egy karaktert, akit mindig meg kell menteni. 

Habár folyamatosan adta a nagymenőt, aki mindenhez ért, és profi bla bla, szerintem Clary Fray a Végzet Ereklyéi sorozatból pontosan ilyen volt, egyszerűen ki nem állhattam...


Ennyi lenne a Star Wars Book Tag az én szemszögemből. Remélem tetszett, ha igen, kérlek iratkozz fel a blogomra, és kövess be a többi social media felületen is! Facebook, Instagram és Snapchat (lilla.samson)

Legyen szép napotok, köszönöm, hogy benéztetek!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése