2017. január 10., kedd

Golden Globe 2017- Best dressed

Kicsit megkésve ugyan, de én is felugrom a Golden Globe vonatra. Tegnap minden ettől az eseménytől volt hagnos a közösségi médiában, és az újságokban is, rengeteg best és worst dressed lista jelent meg a vörös szőnyeges megjelenésekkel kapcsolatban. Szeretném én is bemutatni a sajátomat, mert a meseszép ruhák szemezgetését soha nem lehet megunni! A sorrend random, nem a legjobbtól, a legkevésbé jóig vagy fordítva, egyszerűen ilyen sorrendben vannak a gépemen.


Az est egyik üdvöskéje Emma Stone egy csodás nude Valentino ruhában tündökölt. Szerintem ez a szín remekül illik a világos bőréhez, és a vörös hajához, a ruha pedig egyszerűen csodaszép az ezüst színű csillagokkal. Az est legcukibb momentuma is hozzá volt köthető, amikor olyan helyzetbe került, ami szerintem már sokunkkal megtörtént, méghozzá amikor "dupla ölelésbe" keveredett a Kaliforniai álom rendezőjével, és annak barátnőjével:

 


Mandy Moore ebben a csodás fekete Naeem Khan ruhában vonult végig a vörös szőnyegen. Nekem személy szerint a ruha vállából induló köpönyeg tetszik a legjobban. Már tavaly is sok ilyen ruhával lehetett találkozni a díjátadókon, de idén még nagyobb népszerűségnek fog örvendeni, már csak az őszi couture-showkat elnézve. 


Lilly Collins az egyik kedvenc tervezőm Zuhair Murad egyik meseszép kreációját viselte. Valami csodásan fest a színésznő ebben a ruhában, olyan bájos, olyan hercegnős, szerintem minden lány álma egyszer egy ilyen ruhában tündökölni. A haja is remek ebben a feltűzött kontyban, szerintem remek kiegészítés a ruhához. Igazán fejedelmi :)


Thandie Newton megmondom őszintén a csajszinak utána kellett néznem, mert még nem hallottam a nevét, de megtudtam, hogy a barátom egyik kedvenc sorozatában a Westworldben szerepel egy igen érdekes Monse kreációban vonult végig a szőnyegen, és meg kell mondjam szerintem az este egyik legvagányabb ruháját választotta. Egyszerű, de nagyszerű, ahogy szokták volt mondani :)


Emily Ratajkowski vörös szőnyeges megjelenései legalábbis számomra igen ellentmondásosak. Oké, hogy egy csodálatosan szép nő, hibátlan alakkal, de szerintem a vörös szőnyeg nem az a hely, ahol úgy kell felöltözni, mintha éppen egy Playboy fotózásra igyekeznél, ergo, hogy nagyjából nulla és negatív közötti ruhamennyiség és alsónemű  van rajtad. Igen, látlak ám Bella Hadid combtővillantása a cannes-i filmfesztiválon! Ebben a Reem Acra ruhában azonban szerintem sikerült megtalálni az arany középutat a közönséges magamutogatás, és az elegáns, díjátadóra való viselet között. Meseszép! 


Hailee Steinfeld ebben a púder lila van ilyen szín?  Vera Wang ruhában egész egyszerűen csodálatosan festett. Semmi felesleges cicoma, vagy óriási gyémántok, vagy éppen villantás. 


Kerry Washington nem is választhatott volna jobban ennél a Dolce & Gabbana Alta Moda darabnál! Annyira csodálatos kontrasztban van a bőre színe, és a ruha érdekes, aranyos-sárgás csillogása, hogy valami hihetetlen. Meg persze amellett sem tudok elmenni, hogy azért ez mégis csak egy Dolce&Gabba ruha, szóval nyílván elfogult is vagyok.


Reese Witherspoon ebben a meseszép sárga Versace ruhában csak úgy tündököl. Tudom, azt mondtam, hogy nincs rangsorolás, mert mindegy ruha csodálatos, de annak ellenére, hogy én tényleg ki nem állhatom a pánt nélküli ruhákat, ez valahogy annyira tökéletes, hogy az egyik legnagyobb kedvencem lett. 


Nicole Kidman Alexander McQueen ruhája egyszerűen kell! Minden részletében tökéletes, de tényleg! A legeslegjobban a kis puffos ujjai tetszenek, annyira bájos! 



Maradjunk annyiban, hogy Blake Livley valószínüleg nem ember. De tényleg. Hogyan lehet ez a nő ennyire csodálatos? Szerintem ha nem ebben a mesés Versace ruhában, hanem egy krumpliszsákban feszített volna, akkor is tökéletes lenne. De tényleg. 


Chrissy Teigen igazából nem tudom, mitől híres azon kívül, hogy ő John Legend felesége, és van egy lebűvölően cuki kislányuk, de mostanában szinte a csapból is ő folyik. Ez a Marchesa ruha mesés választás volt, plusz az ici-pici bordó táska számomra plusz pont, remekül harmonizál a ruhával. 


Lola Kirk egy Andrew Gn  ruhát választott a neves eseményre, és nem fogott mellé, annyi szent. Bár ez a ruha is egy pánt nélküli darab, de azért látszik, hogy ez már magas-szabászat nem egy olyan menyasszonyiruha-kölcsönző, ahol valami borzadályt aggatnak a nyakadba, amitől még akkor is hónalj-vaginád lenne, ha egy gramm súlyfelesleg sem lenne rajtad...



Olivia Culpo az őszi couture showk egyik kedvenc Zuhair Murad darabját választotta magának a Golden Globe-ra, és milyen jól tette. Gyönyörű latinos szépségének köszönhetően úgy fest ebben az estélyiben, mint valami ókori bizánci császárnő. Csodaszép!



Giuliana Rancic Rani Zakhe ruhája egyszerűen álomszép. A vörös szőnyegnek ilyen csodálatosan szabott és díszített ruhákról kellene szólnia, nem arról, hogy ki tudja jobban megbotránkoztatni a sajtót a másiknál. Ez egyszerűen úgy tökéletes, ahogy van!



Thos felesége a magyar származású Elsa Pataky  olyan bájosan festett ebben a Zuhair Murad ruhában, mint a Once Upon A Time című sorozatból a Hókirálynő. Azzal a különbsége, hogy Elsa valósínűleg nem félőrült gonosztevő.



Gillian Anderson menyasszonyi ruhákat idéző hófehér csodája, amit Jenny Packham tervezett nekem sokkal jobban bejött, mint SJP hasonló kaliberű ruhája. Szinte érzem, ahogy a tüll alsószoknya-réteg simogatja a bőrömet. Úgy magamra öltenék egy ilyen csodás kreációt egyszer én is!

És akkor lássunk két "bónusz emberkét" is a listán, akiket egyik best vagy worst dressed listán sem találtam meg, de szerintem nagyon is megállják a helyüket. Egyikőjük nem más, mint a sokak által ismert, és szeretett, számomra bálványozott Chiarra Ferragni aki nem más, mint a világ legismertebb, és legsikeresebb divatbloggere. Neki egy igazi "Cinderella-moment"-je volt a gálán ebben az álomszép Ermanno Screvino kék tüll-csodában:



A másik pedig *dobpergés* a drága jó Colin Farrell egy igazán fess Dolce&Gabbana öltönyben!


Remélem tetszett a poszt, ha van kedvetek iratkozzatok fel, hogy ne maradjatok le semmiről!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése