2017. január 4., szerda

Shut Up + Dance - Music tag

Mivel a szüleim hajnalban indulnak Barcelonába, a barátom pedig szülinapi buliban van, és én megyek érte, ezért nem szabad aludnom, ezért úgy döntöttem, hogy kitöltöm a soron következő tag-et, amire kedves barátnőm Judit (http://pandalanyolvas.blogspot.hu) hívott ki. Ez egy szerintem igazán szórakoztató tag, a lényege az, hogy el kell indítani a lejátszási listádat véletlen sorrendben, és minden kérdésre az aktuálisan elinduló zene lesz a válasz. Az iPodomon 854 zene van ennek jelentős része Rihanna, Kanye West vagy Drake, szóval kíváncsian várom mi fog kisülni a dologból :D 


1. Ha azt kérdezik "ez rendben van?" erre te:
Ellie Goulding- This Love (Will Be Your Downfall)
Mondjuk magát a kérdést annyira nem értem, de elolvastam a dalszöveget, és végülis vannak benne jó sorok például: Who are we to play with hearts and throw away it all? Ilyeneket csinálni nincs rendben, szóval legyen :D

2. Mi jellemzi leginkább a személyiségedet?
Légyszi legyen a Bitch better have my money, légyszi, légyszi, légyszi :D 
Rihanna-California King Bed
Végülis, ez a dal a szerelemről szól, én meg reménytelenül szerelmes vagyok, szóval ezt is el tudom fogadni. Bár azért remélem nem az a legjellemzőbb jellemvonásom, hogy szerelmes vagyok, mert nem akarok valami nyálas romantikus-regény karakter lenni :D


3. Mit szeretsz egy pasin?
Kanye West- Hell Of A Life
Végülis ez az egyik kedvenc számom. És nagyon szeretnék egy "Hell Of A Life"-ot élni a szerelmemmel, szóval ez teljes mértékben stimmt :D
... And got married in a bathroom
Honeymoon on the dance floor 
And got a divorce by the end of the night
That's one hell of a life

4. Mi a mottód?
Andra Day- Rise Up
Nincs hozzáfűzni valóm, ez egyszerűen tökéletes mottó :)

5. Mit szeretnek benned a barátaid?
Rihanna-SOS
Oké, szóval azt szeretik bennem, hogy segítségre szorulok, mert totál odavagyok a pasimért? :D Aranyos :D 

6. Mire gondolsz gyakran?
One Direction- Last First Kiss 
Na jó, ez félelmetes. És most már tényleg kezdek olyan lenni, mint egy nyomorult romantikus-regény szereplő, aki nem tud leakadni a pasijáról. De ez úgy nagyjából 6000000000%-ban talált most be :D


7. Mennyi 2+2? 
Miley Cyrus- Pablo The Blowfish
Imádom Mileyt, és imádom ezt a zenét, annyira idióta, vicces, ártatlan és gyermeki, szóval 2+2 az: On Saturday night
 we all went out to eat
But I can never decide 
So someone chose sushi
I got soup
And I ordered rice
But watching my friends eat my friends 
Ruined my appetite 

8. Mit gondolsz a legjobb barátodról?
James Bay- Let it go
Fú na ez viszont nagyon nem igaz. SOHA nem akarom elengedni a legjobb barátnőmet! Soha soha soha!!!!


9. Mi az élettörténeted?
Leonard Cohen- Everybody Knows
And everybody knows that you live forever 
Okidoki, de csak, ha örökre fiatal maradhatok :D 

10. Mi az életcélod?
Ez most kicsit csalás, mert most vettük észre, hogy Judit kitöltéséből kimaradt a négyes pont, ami ez lenne, szóval én most ezt be is szúrom ide :)
Justin Bieber- Company
Végülis mindenki erre vágyik nem? Egy társra, aki elkíséri egész életén keresztül , és mindig mellette van. Nem is feltétlenül kell, hogy ez egy szerelem legyen, lehet a legjobb barát/ barátnő is, csak legyen valaki :)


11. Mi leszel, ha nagy leszel?
Eheheh
Kanye West - Gold Digger
Erre nem tudok mit mondani :D 

12. Mi jár a fejedben, ha meglátod azt, akit szeretsz? 
Ellie Goulding- Flashlight
Tulajdonképpen ez is lehet találó :D


13. Mit gondolnak rólad a szüleid?
Lana del Rey-Music To Watch Boys
Hahahaha, nem tudom ki nézegetne szívesebben velem fiúkat, anya, vagy apa, miközben ez a zene szól :D 

14. Mire fogsz táncolni az esküvődön?
Coldplay- Fix You
Na jó, ez a tag néha tényleg tud valamit. Nem hiszek az ilyen "ez a mi zenénk" hülyeségekben, mivel teljesen más a zenei ízlésünk ez lehetetlen is lenne, de ez a szám egyszerűen CSODÁLATOS és nagyon szívesen táncolnék rá az esküvőmön! 


15. Mit játszanak majd a temetéseden?
One Direction- Ready to Run
This time I ready to run
Escape from the city and follow the Sun :)

16. Mi a hobbid?
Demi Lovato- Made in the USA
Ha a klipjét nézem a számnak, nagyon is ki tudok vele egyezni. Bolondozás meleg nyári éjszakákon, stb. Bár a szövege teljesen mást mond, de én most a klipre akarok koncentrálni. Mondjuk azt sem akarom, hogy a szerelmem katona legyen, de azt a részét leszámítva a klipnek a többit adom :D


17. Mi a legnagyobb titkod?
Ellie Goulding-Believe Me
A legnagyobb titkom, hogy hiszek magamban. Hahaha ezt még magam elől is baromi jól titkolom. 

18. Mit gondolsz a barátaidról?
Lana del Rey- Born to Die
The road is long, we carry on
Try to have fun in the meantime
Valahogy így :)


19. Mi a legrosszabb, ami megtörténhet?
Coldplay- Trouble
Hát igen, tényleg az a legrosszabb, ha bajba kerülök, vagy ha hű akarok lenni a zenéhez, ha másnak okozok gondot :)

20. Milyen módon fogsz elhalálozni?
Halsey- Colors
I hope you make it to the day
you're 28 years old
Oké, ezek szerint már csak öt évem van hátra, nem valami sok, már indulok is utazni :D


21. Mi az, amit megbántál?
Jennifer Lopez- Ain't Your Mama
Megbántam, hogy nem vagyok olyan gazdag, hogy meg tudtam volna venni ezt a Rihanna által Manolo Blahniknak tervezett csizmát, amiben JLo táncikál...
Most ezek alapján vagy azt kellett megbánnom, hogy a "mamája" voltam/vagyok a barátomnak, vagy azt, hogy nem vagyok elég anyáskodó. Ezt át kell gondolnom, szerintem az arany középúton vagyok. Legalábbis remélem :D 

22. Mi nevettet meg?
Chris Brown- Back to Sleep
Végülis, utána mindig jó kedvem lesz :D nem tudok merek ennél többet hozzáfűzni :D


23. Mi ríkat meg?
Rihanna- As Real As You and Me 
Hát ez a zene például meg tudna. Meg a mese, amihez tartozik, Oh egyszerűen annyira cuki benne. Amúgy a legapróbb dolog is képes megríkatni, de tényleg. Szinte bármi...

24. Megházasodsz valaha?
The Weeknd- In the Night
Na hát ezt meg, hogy értelmezzem? :D Mondjuk úgy, hogy egy este fogok megházasodni :D Amúgy, ahogy keresgetem a képeket, egy olyan házasulandó párt sem találok, ahol a srác szőke hajú, a lány pedig barna lenne. Felháborító!


25. Mi ijeszt meg?
Lady Gaga- Americano
Hát van benne valami. Hiába tudok meglehetősen jól németül, meg angolul is, sokszor utálok megszólalni, mert félek, hogy nem értenek meg. Még jó, hogy Ausztriában élek, semmi para...

26. Kedvel téged valaki?
LP- Lost On You
Úúúú de imádom ezt a zenét, atya ég!
Mivel ez egy elég összetört-szíves-szerelmes nóta, gondolom igen, legalábbis nagyon ajánlom, hogy kedveljen :D 


27. Mi lesz ennek a bejegyzésnek a címe?
Walk The Moon- Shut Up + Dance
Oké, akkor most mindannyian pattanjunk fel, így éjjel 23:51-kor és kezdjünk el veszettül táncolni :D

Szerintem nagyon szórakoztató volt kitölteni ezt a taget, és jól el is ment vele az idő! Remélem nektek is tetszett !
Amúgy azt hittem, hogy sokkal több Rihanna vagy Kanye West szám fog megjelenni a 854-ből ugyanis 87 Rihanna, és 33 Kanye West mondjuk azt hittem ez sokkal több. 

Az összes kép forrása a weheartit.com nevű honlap :)









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése