2017. március 4., szombat

Márciusi kívánságlista

Mivel februárban elutaztunk Londonba ezért január-februárra nem állítottam össze konkrét kívánságlistát, mivel, hogy Londonban úgyis az fogom megvenni, ami megtetszik, nem pedig azt, amit "előírtam" magamnak. Amúgy én egy olyan típus vagyok, aki nem tud "csak úgy" vásárolni, ha nincs elképzelésem meg vagyok lőve, és hiába tetszik meg valami, egyszerűen nincs kedvem foglalkozni vele. Fura, de ez van. Viszont most, hogy jön a tavaszi szezon, hogy nem kell 650 rétegbe burkolózni, és még akkor is vacogni, újult erővel vetem bele magam a divatozásba, és már össze is állítottam a márciusi kívánságlistámat!



1. Mango motoros dzseki- 17.995 Ft


Ugyan minden "milyen alapdarabok kötelezőek minden lány gardróbjába" listán első helyen szerepel a fekete bőrdzseki, nekem még nem sikerült megtalálnom a számomra tökéletes darabot, és én amúgy is inkább ballonkabátos típus vagyok, így még kivárok. A fekete kabát helyett úgy fest, hogy idén is egy extrémebb példányt fogok beszerezni. Ez a pinkes-lilás fényes bőrkabát szerelem volt első látásra, ráadásul a "pump" felirat strasszkövekkel van kirakva, így iszonyatosan csajos. Mindenképpen visszafogott darabokkal fogom hordani, fekete felső, mom jeans, vagy maximum egy fekete farmer, hiszen itt a kabáton van a lényeg! :)
Ha nektek is megtetszett ITT tudjátok megrendelni :)

2. Mango kvarc fülbevaló- 3595 Ft (Az InStyle szerint 2990 Ft)


Igazság szerint nem szoktam ennyi pénzt kiadni bizsukra, mert akkor már inkább rendelek ugyan olyant az eBay-ről vagy a Miniintheboxról pár száz forintért, de pár évvel ez előtt vettem egy ugyan ilyen nyakláncot a H&M-ben amihez sajnos nem tartozott fülbevaló, és most nagyon megtetszett. Plusz idén tavasszal reneszánszukat élik az óriási nagy fülbevalók, amik a vállat verdesik, még jobb, ha felemás. Ha már van egy ilyen pár, akkor a már meglévőkkel simán tudom variálni is. Ráadásul minden szettben megállja a helyét, egy vagány hétköznapi összeállítással ugyan úgy működik, mint egy csinos színházba menős szetthez! 
Ha nektek is megtetszett ITT tudjátok megrendelni ! :)

3. Mango fémes hatású papucs- 6995 Ft


Hupsz, ennek elírtam a képen az árát :) Idén tavaszra mindenképp szeretnék beszerezni egy szőrös talpú papucscipőt is, aminek az eredetijét Gucci álmodta meg, de sajnos még nem találtam olyant, ami ne lenne egy az egyben replika, és én ezt nagyon ellenzem, szóval amíg várok a megfelelő darabra, addig ez a fémes hatású papucs is tökéletes lesz. Tavaly nyáron nagyon mentek a hasonló fazonú papucs-cipők, amiknek le volt taposva gyárilag a sarka, azoktól rosszul voltam, mert baromi igénytelenül néztek ki, egy ilyen kis papucskában viszont egész nap tudnám róni a várost! 
ITT ti is meg tudjátok rendelni :)

4. Pull & Bear plisszírozott szoknya- 4995 Ft.


Szerintem először körülbelül hat évvel ez előtt szerettem bele a plisszírozott dolgokba, és én azóta rendíthetetlenül hordom is őket, ha tetszik az utca emberének, ha nem. Szerintem iszonyatosan csajos megoldás, és már több ilyen szoknyám is van, sőt most már ilyen nadrágokkal is kacérkodok, mert nekem nagyon tetszenek. Így amikor a mostani InStyleban egy két oldalas cikket találtam ezekről a csodás szoknyákról, nem is volt kérdés, hogy be szeretnék egy újabb darabot szerezni. Ebben szintén az a jó, hogy lehet sportosan, lehet csinosan, lehet szexin, lehet bulisan, akárhogy hordani, és ha nap közben lapos cipővel viselted, csak átcseréled magassarkúra, meg pár kiegészítő változtatás, és már kész is az esti szett. Bár a képen baromi vidám színe van a szoknyának, a valóságban egyáltalán nem ilyen-ezt onnan tudom, mert már megvettem :D-, hanem inkább sötét drappnak mondanám, de így is nagyon tetszik, sőt talán még jobban, mert az ilyen élénk színekért amúgy sem nagyon vagyok oda :)
Ha nektek is tetszik ITT beszerezhetitek :)

5. H&M kantáros ruha-9.990 Ft.


Tegnap bementünk gyorsan Egerszegre megnézni, hogy lehet-e ilyen szoknyát kapni, de sajnos nem, és már a honlapról sem lehet megrendelni. Kicsit csalódott vagyok, mert Ausztriában 5000 forinttal drágább, ami azért sok, de annyi fantáziát látok benne, hogy nagy eséllyel így is, úgy is be fogom szerezni. Valószínüleg ez megint egy eléggé megosztó darab, ami sokaknak nem tetszik, de szerintem nagyon bájos, és egyedi. Ezzel a narancssárga cipő és táska kombinációval pedig olyan vidám, tavaszi, hogy csak na :)
Ha esetleg valakinek 44-es mérete van, még meg tudja rendelni INNEN! :)

Nos, ennyi lenne, ebben a hónapban ezt az öt darabot szeretném beszerezni. Nektek melyik tetszik a legjobban? Nyugodtan írjátok meg kommentbe! Köszönöm, hogy elolvastátok, ha van kedvetek, iratkozzatok fel!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése