2017. február 15., szerda

Drive my heart into the night

Amint először kisüt a nap februárban, engem mintha új élet-erő töltene meg, de tényleg. Meg sem tudom mondani, hogy mikor is láttam utoljára a napot, és amikor tegnap, sőt már tegnap előtt is arra ébredtem, hogy a redőnyömön át próbál betörni a fény hihetetlenül boldog voltam. Plusz pont, hogy a jövő hétre még Londonba is napsütéses időt mondanak, 12, 15 fokot, szóval úgy érzem, a Fashion Week-el, és mindennel együtt egy csodás utazás elébe nézünk. Tegnap bementünk a városba elintézni pár dolgot, én pedig kapva kaptam az alkalmon, hogy végre nem nadrágban "kell" lenni, süt a nap, elő lehet venni a szoknyát is. Nem mintha mondjuk ez engem a hűvösebb napokon zavarni szokott volna, én télen is rengetegszer hordom szoknyát, vagy egyberuhát, de amikor heteken keresztül tartósan -10 alatt volt a hőmérséklet, akkor még nekem sem füllöt hozzá a fogam. 
A tegnapi napra egy elég sötét szettet választottam, annak ellenére, hogy nagyon jó kedvem volt a napsütés miatt, meg a gyönyörű csokor tulipán miatt, amit a szerelmemtől kaptam. 


Végre én is kipróbáltam ezt a cuki, két kontyos frizurát, nekem nagyon tetszik, bár, mint látszik nem sikerült egyformára varázsolnom a két kis gombócot, de olyan cukik. Főleg az árnyékuk, hát mennyire aranyos már? :D 




Ez a két kép nem teljesen egyforma! Az egyiken mosolygok! :D A leárazásokba végre sikerült a tökéletes pufi kabátot is beszereznem- ,szerintem Londonba is ezt fogom elvinni magammal- többet is néztem, de az egyik fehér volt, ezért számomra egy abszolút "no go", a másik pedig annyira hülyén vágta el a testemet(...), hogy borzasztóan néztem ki benne, de ez a H&M darab minden szempontból tökéletes. Fekete, pufi, anyukámnak is tetszik, és leárazva 4000 forintért vettem, teljes áron 15.000 forint lett volna :)




Ezt a BikBok lakk bőr szoknyát azóta nem lehet rólam leimádni, mióta megvettem. Egyszerűen szerintem tökéletes, egy sima hétköznap épp olyan jól működik, mint ha buliba mennék el venne. Baromi vagány, és eszméletlenül puha az anyaga. A BikBok igen hamar a kedvenc márkámmá nőtte ki magát, árfekvését tekintve a Zarával tudnám összehasonlítani, de nagyon modern street style inspirálta, teljesen letisztult holmikat árulnak. Se színek, se minták, pontosan az, amire szükségem van! A pulcsi pedig közös szerzemény a barátommal, a Kenzo x H&M eseményen "verekedtünk meg" érte.


Ez a kép teljesen véletlenül sikerült, épp megkértem Gábort, hogy hagyja abba a fényképezést, és meg akartam igazítani a kabátomat, de közben valahogy "feldobtam" a csuklyát a fejemre. Vicces :D És a legjobb dolgot hagytam legutoljára: végre én is Creeper tulajdonos vagyok, ráadásul egy "velvet creepert" tudhatok a magaménak. Ez volt ugyanis a szerelmem csodálatos karácsonyi ajándéka, aminél jobbat el sem tudok képzelni, annyira szeretem, már alig várom, hogy igazán jó idő legyen, hogy "tényleg" hordhassam :)

A szettben a következő ruhadarabokat viselem:
H&M kabát-a honlapon már nem lehet kapni, de egy hasonlót találtam, ITT be tudjátok szerezni
Kenzo x H&M pulóver-limitált kiadás volt, de eBay-en természetesen még beszerezhető
BikBok szoknya- sajnos ugyan ez a szoknya már nincs fent, de ITT egy másik, hasonló
The Creeper Fenty x Puma-folyamatosan Sold Out, ha valaki szeretne egyet nagyon szemfülesnek kell lennie
Primark csillogós zoknik-ITT tudsz hasonlót beszerezni

Köszi, hogy elolvastátok, remélem tetszett az outfitem! 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése