2018. március 6., kedd

Márciusi wishlist

Ebben a nagy hidegben egyre inkább csak a tavaszra tudok gondolni. Szép, világos, könnyed, vidám ruhákban mászkálni. Csizmák helyett szandált hordani. Sapka helyett napszemüveget, kabát helyett meg szépen lassan bikinifelsőt. Épp ezért hatalmas örömmel vetettem bele magam a divatmagazinok tavaszi forgatagába, hogy megálmodjam, mégis melyik darabokat szeretném a melegebb hónapokra, a magaménak tudni! 
1. Kockás H&M papucs 
Idén főként a Dior SS18 kollekciójának köszönhetően megint hatalmas divat lesz a kockás. Tudjátok melyik kockákra gondolok? Amilyen a Forma1-es futamokat leintő zászló. Vagy néha a rajtrácslányok akik már sajnos a múlté ruhája. Vagy az egyik legmenőbb Vans papucscipő, amit 2000-ben mindenki hordott. Ha bementek bármelyik Inditex boltba, már ömlik is az arcotokba a rengeteg ilyen kocka. Nekem annyira ez a trend nem jön be, jelenleg úgy érzem, hogy annyira nem tudom beleilleszteni a stílusomba, ezért egy kicsit visszafogottabb, és nőiesebb változatát választottam ki, ennek a papucsnak a formájába. Itt a kockák nem élesen elváló fekete-fehérek, hanem van benne egy kis szürke is, így szerintem egy picit lágyabbá, nőiesebbé teszi, az amúgy nagyon vagány mintát, amiről az emberek nagy részének az autó/motorsportok világa ugrik be. Egy ilyen egyszerű, de nagyszerű darabot igazán könnyedén lehet párosítani mindennel, a nadrágtól a szoknyáig, így tökéletes alapdarabja lehet bármilyen gardróbnak.
Ha megtetszett ITT meg is rendelheted! 

2. Topshop "átlapolós" csíkos ruha
A csíkos mindenkinek jól áll, állítja Christian Dior, és én hiszek is neki. A függőleges csíkoknak ráadásul remek slaknító hatásuk is van. Egy ilyen rafinált szabású ruha, pedig telitalálat, bármilyen testalkata is legyen az embernek. Mivel derékban meg lehet kötni, és még át is lapolódik, szép homokóra alakot kölcsönöz a viselőjének, még ha kicsit kevésbé formás is az ember. Bőrdzsekivel, és magassarkú csizmával igazán vagány összhatást kelt, és tökéletesen megállja a helyét az esti buliban vagy a koktélozáskor a csajokkal. Egy balerinával, és ballonkabáttal párosítva pedig már indulhatunk is dolgozni benne. Én a képen még egy kis pirossal bolondítottam meg ezt a képzeletbeli szettet, ami szerintem nagyot dob, az amúgy monokróm színskálán. Valamint a kiegészítőkben még az arany is visszaköszön, ami szuperül kiegészíti egymást a motoros-dzseki vagányságával. Már alig várom, hogy egy ilyen vagány szettben császkálhassak az első napsugarak beköszöntével. Ha neked is tetszik ez a ruha ITT beszerezheted! 



3. Szőrös Topshop balerina
Kicsit úgy érzem, minden hónapban kerül valami a kívánság listámra, ami miatt "magyarázkodnom" kell. Márciusban ez a szőrös igen, mindenki jól olvassa rózsaszín balerina. Egyelőre elképzelésem sincs, hogy ezt mégis, hogy fogom szabadtéren hordani, úgy, hogy nem lesz tiszta mocsok. De a Fenty x Puma Fur-slippersel is voltak ilyen feltartásaim, és az sem lett soha koszos. Két színben lehet kapni ezt a lábbelit, fekete, és ez a csodaszép babarózsaszín, de annyi fekete balerinám van, különleges, és "unalmas" is, hogy úgy gondoltam, most ezt a babarózaszínt fogom választani. 
Amúgy szerintem egy sima farmerrel, és valami laza pólóval szuperül fog mutatni egy rohangálós napon. De képzeljük el, ha elmennék benne buliba... Inkább bele sem akarok gondolni, mi lenne a cuki kis cipőmből... Mellesleg, még soha nem rendeltem semmit a Zalandorol, pedig jóformán minden nap látok az utcán lányokat ilyen dobozokkal meg fiúkat is, semmi diszkrimináció , szóval ezzel kapcsolatban kicsit izgatott vagyok.  Ha te is szeretnél egy ilyen polgárpukkasztó szőrös cipőt ITT beszerezheted! 


4. Kockás Bershka felső

Oké, ezt a felsőt nem igazán nevezném a tavasz hírnökének, hiszen egyrészt elég sötétek a színei ráadásul még az ujja is hosszú. De... Egyenlőre jelenleg mikor ezt a bejegyzést írom, még szakad a hó, és nem gondolom, hogy április közepe/végéig nem lenne releváns egy hosszú ujjú felső. Persze nagyon-nagyon-nagyon várom már a tavaszt, el sem tudom mondani, hogy mennyire, de addig még biztos nagyon sok esős, borzalmas napon kell átrágnunk magunkat. Amúgy a felső ujjának a szabásába teljesen beleszerettem, szerintem nagyon vagányul mutat. Van már egy hasonló szabású felsőm, csak az rövid ujjú, és imádom a puffos ujját, mert ad egy kis extrát a felsőnek. Amúgy a minta és a szín miatt ettől a felsőtől kicsit karácsonyias hangulatom is lett, valószínűleg ezért is választottam hozzá ezt a piros lakk szoknyát. Mindenki el tudja képzelni ezt a szettet a fa alatt, nem ? Ha decemberben ebben szeretnél ülni a fa alatt ITT beszerezheted! 


5. Farmer Mango ruha

Ebben a hónapban ez az a ruhadarab, amiért egyszerűen megszakad a szívem. Még februárban láttam meg a Mangoban, és egyből teljesen beleszerettem. Aztán megnéztem az árcédulát. 70 euró. Oké, hogy farmer, de szerintem ez akkor is egy irreálisan magas ár ezért a ruháért. Ami még durvább, hogy az amerikai honlapon 130 dollárért van fent, amit már abszolút nem is tudok hova tenni. Egyrészt miért kerül ennyivel többe Amerikában, másrészt miért gondolja bárki, hogy ennyi pénzért az ember meg fog venni egy Mangos ruhát, mikor leárazva már self-portrait is lehet venni, és az egy igazi, minőségi, ráadásul designer ruha. Egy szónak is száz a vége, ez a ruha szerelem első látásra a számomra, és nagyon-nagyon szeretném, mert tudom, hogy szuperül állna, DE valószínűleg nem fogom beszerezni, mert az árát "kicsit" lehúzásnak érzem. Az utolsó reményem az, hogy felpróbálom, és borzasztóan fog állni nem fog, nem nagyképűségből, de ez pontosan az én szabásom, és akkor nem fogok bánkódni, hogy nem lehet az enyém. Ezt a csodás farmer ruhát ITT tudod beszerezni! 


Szóval ezek a termékek lennének amit márciusban szeretnék beszerezni, vagy legalábbis megpróbálni. Ti milyen darabokat szeretnétek beszerezni a tavaszra? Írjátok meg kommentben! Ha pedig tetszett a bejegyzés, iratkozzatok fel a blogomra, és kövessetek be Instagramon, és a Facebookon is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése