2018. június 18., hétfő

Júniusi wishlist

Nagyon régen volt már divattal kapcsolatos bejegyzés, amit szánok-bánok. Viszont az oldal, ahol a képeket szoktam egy-egy ilyen poszthoz készíteni sajnos megszűnt. Most sikerült egy hasonló jellegű weblapot találnom, de még barátkozom vele, ugyanis egyenlőre jóval körülményesebb a használata, mint az előző honlapé. De lényeg a lényeg, hogy ismét tudok egy kívánságlistával jelentkezni!

1. Lila zsebes ing a Bershkából
Az idei tavasz-nyár kedvelt divat-színe a lila. Rengeteg kifutón visszaköszönt ez az szín, és a 2018-as évben a Pantone is ezt az árnyalatot választotta meg az év színének. Nem azt mondom, hogy ódzkodok a lilától, viszont nem is az a tipikus "to-go" szín számomra. Szeretem, mert illik a szememhez, és a hajamhoz, viszont kicsit idegenkedek is tőle, mert amennyi lila-Lilla poént hallottam az elmúlt 24 évben, az egy életre is sok lenne. Viszont úgy gondoltam, ez a laza kis nyári ing tökéletes lenne, hogy valamilyen szinten visszaköszönjön a ruhatáramban az év színe. Nekem egyből egy afrikai szafari jutott eszembe erről a felsőről, mikor megláttam, még ha nem is egy nyers, természet közeli színben pompázik. Nem nagyon szeretek nyáron ujjatlanokat vagy toppokat hordani, annyira nem érzem magam komfortosan az ilyen jellegű felsőkben. Ezért is tökéletes választás számomra ez az átmeneti szabás rövidujjú és ujjatlan között. Ha nektek is megtetszett ez a felső ITT tudjátok csekkolni! 

2. Harangujjú virágos Mango blúz
Hát igen, végül is mit is szeretne venni magának az ember lánya a legnagyobb hőség közepén, mint egy hosszúujjú blúzt. Teljesen egyértelmű. De valahogy mégis olyan kis lenge, könnyed viseletnek tűnik, hogy meghozta hozzá a kedvem. Ráadásul grill-partykon, vagy bármilyen szabadtéri rendezvényen, mikor az este már hűvös, tökéletes viselet. Nagyon tetszik a szabása, hogy ilyen "kurtított" fazon, és a széles ujjak is nagyon bejönnek. Ezt a felsőt már megrendeltem, és szerencsém is volt vele, ugyanis 10000 ezer forint helyett, most szállítással együtt 8500-ért be tudtam szerezni a Mango honlapján! Bár a kék utána narancssárga színt szeretem a legkevésbé, ez mégsem az az árnyalat, amitől legtöbb esetben távol tartom magam. Alig várom, hogy a közeljövőben felvehessem, és biztos, hogy Norvégiába is magammal viszem, hiszen ott alapból melegebb holmikra lesz szükségem! Ha te is szeretnél egy ilyen blúzt ITT beszerezheted! 


3. Piros necc táska a Monkiból
Igen, tudom, a csapból is ez a táska folyik. Igen, azt is tudom, hogy nem, hogy jövőre, de pár hónap múlva senki nem fog már ilyent hordani. Sőt! Még azt is tudom, hogy teljesen praktikátlan, ugyanis ahhoz, hogy ne folyjon ki belőle minden cuccom, bele kell tennem egy másik táskát. De ilyen apróságok mióta is érdekelnek engem? Sajnos sok ilyen random kis mikro-trend amik pár hónapnál tovább nem tartanak, képes magával szippantani, hiszen ahogy a mondás is tartja : "doing it for the 'gram", egy jó insta-képért mindent. Most pedig már, hogy a barátom megtanult fotózni, és szuper ügyes van értelme ilyen dolgokra befektetnem. Amúgy a legtöbb embernél én a barna és annak árnyalataiban pompázó változatot láttam, szóval a pirossal megpróbálok kicsit egyedibb lenni. Bár mivel minden második ember most ilyen táskával nyomul ez szinte lehetetlen. Ha te is egy basic bitch szeretnél lenni, akkor ITT be tudod szerezni a tatyót! 

4. Átlapolós ruha a H&M-ből
Őszintén szólva már elég régóta szeretnék egy ilyen szabású ruhát, ugyanis az én Kim Kardashian testalkatomnak ez egy álom lenne. Viszont amiket eddig láttam, azzal mindig volt valami bajom. Béna anyag, nem volt jó a minta, stb. stb. Ez nagyon megtetszett, viszont a H&M honlapja szerintem egy borzalom, főleg, hogy nem lehet ellenőrizni, a keresett ruhadarab melyik boltokban is lelhető fel, így pedig kb. olyan nekiindulni, mintha tűt keresne az ember a szénakazalban. Igen tudom, lehet rendelni, de nem mindig van kedvem kifizetni + 2000 forint postaköltséget, arra meg várogatni, hogy mikor lesz ingyenes szállítási kód... Na mindegy. Szóval ezt a ruhát egyelőre nem leletem fel sehol, de még nem adtam fel. A szeptemberi olaszországi nyaralásunkra tökéletes lenne. Ha neked is tetszik, ITT megrendelheted! 

5. Jurassic Park póló a Bershkából
Oké, ez az egy kicsit csalás, mert legelőször egy másik felsőt néztem ki. DE! Ezer éve keresek ilyen pólót, hiszen a Jurassic Park volt kiskoromban az elő kedvenc filmem. Volt olyan is, hogy egy nap alatt háromszor megnéztem, és egyszerűen nem tudtam megunni! A Jurassic World-öt, is imádtam, és már alig várom, hogy megnézhessem az új részt! Így amikor megláttam a Bershka honlapján ezt a pólót, egyből tudtam, hogy ő az enyém kell, hogy legyen, és mi tagadás, már raktam is bele a kosárba, a lila inggel együtt. Manapság a mintás pólóknak egyre nagyobb kultusza van főleg a márkajelzéssel rendelkezőknek, de én továbbra sem szálltam fel ész nélkül a vonatra. Régen abszolút nem hordtam mintás pólókat, és most is csak pár darab található meg a gardróbomban. Ezek mind olyan ruhadarabok, amik vagy számomra bírnak jelentéssel, vagy legalább vicces a felirat. Egyébként pl. Levi's pólót, amit most minden második ember hord, soha nem vennék. Vagy Guccit. Egyszerűen nem éri meg azt a 300 eurót, amibe kerül, és 2 év múlva extra gáz is lesz, szóval köszi, de azt a pénzt inkább repjegyre költöm... :D Ha te is JP-fan vagy, ITT be tudod szerezni a pólót! 

Szóval ebben a hónapban ezekre a termékekre vetettem szemet. Nektek melyik a kedvencetek? Írjátok meg kommentben! Ha pedig tetszett a bejegyzés, iratkozzatok fel a blogomra, és kövessetek be Instagramon, valamint a Facebookon is!
Legyen csodaszép hetetek! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése