2016. október 22., szombat

Angel down

Úgy gondolom eljött az ideje annak, hogy megörvendeztessek mindenkit az első otufit posztommal. Hamarosan be szeretnék vezetni egy rovatot, ugyanis minden hónapban kiválasztok az InStyle magazinból öt terméket, amit szeretnék megvásárolni, és ezekről szeretnék majd rendszeresen "tudósítani". Nos, az egyik ilyen termék-ruhadarab- egy olyan nadrág volt, ami manapság ugyan már minden boltban szembe jön velünk, de nekem mégis egészen konkrét elképzeléseim voltak róla. Ez a nadrág történetesen egy olyan nadrág volt, aminek nincs szára, plusz szerettem volna, ha boyfriend fazonú, és még fekete is. Sajnos a fenti összes kritériumnak egy nadrág sem felelt meg, de a H&M-ben sikerült találnom egyet, ami annak ellenére, hogy nem fekete, mégis tökéletes! Tényleg, imádom.  Ezt a szettet amúgy egy mozis "randira" vettem fel a szerelmemmel. Mivel én olvastam a könyvet, ezért a filmet nem nagyon akartam megnézni. Igen, ennyire utáltam a könyvet. De az egyik barátnőm szerepelt benne mint statiszta, és úgy voltam vele, üsse kavics, keressük meg benne Ivit. Gondolom mondanom sem kell, hogy nem találtuk meg. Amúgy összességében szerintem a film még tetszett is volna- ha nem olvastam volna a könyvet, és háborított volna fel mélységesen, hogy megváltoztatták, az egyetlen dolgot, ami miatt a könyv csak egy kicsit is értelmes volt. A másik meg ami még "problémám" volt, hogy túl hosszú volt, helyenként már úgy untam magam, hogy az hihetetlen. Nem tudom, hogy ez amiatt lehetett-e, hogy már elolvastam a könyvet. Különös amúgy, hogy az első két Dan Brown történetet mennyire imádtam, és az Inferon, meg Az elveszett jelképek is mennyire kiborított. De nem is szaporítanám tovább a szót, jöjjön maga az outfit:
  


A csodálatos kukákért a háttérben elnézést, de már csak a plazaban volt elég fény ahhoz, hogy meg lehessen örökíteni a szettemet. Erről az egy képről elfelejtettem levágni. A szettemben szereplő dolgok, vagy ahhoz hasonlók a következők:
Nadrág-H&M-ITT rendelhetitek meg
Blúz-F&F- hasonlót ITT rendelhettek
Pulcsi-H&M-ITT rendelhetitek meg
Csizma-Primark-hasonlót ITT rendelhettek
Táska- Love Moschino- hasonlót ITT rendelhettek 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése