2016. december 22., csütörtök

Kávés Book Tag

Mivel mostanában elég sok Book Tagre kapok meghívást (így kell ezt mondani?) ezért jobb lesz, ha lassan nekiállok ledolgozni a hátrányomat. Lássuk is a Kávés book tag-et, amire a kedves @Pandalány hívott ki !

FEKETE KÁVÉ- Egy sorozat, amibe nehéz belerázódni, de utána nem tudod letenni

Talán George R.R. Martin sorozatát venném ide. Az elején a rengeteg szereplő, a rengeteg új kifejezés, és a rengeteg szálon futó történet kicsit talán szokatlan lehet, de amikor mindezt megszokja az ember, akkor egy valóságos csoda bontakozik ki a lapokon. Hatalmas kedvencem a sorozat, egyszerűen imádom, annak ellenére, hogy jóformán már minden kedvenc szereplőm meghalt. Remélem azért még ebben az életben ki fogja adni a hatodik részt, mert eszméletlenül várom már a folytatást!

BORSMENTÁS MOKKA- Egy könyv, ami a téli időszakban nagyobb népszerűségnek örvend

Nem tudom konkrétan megmagyarázni, hogy miért, de sok helyen olvastam vele, és én is így vagyok vele. Nekem a Harry Potter sorozat, főleg az első, és az ötödik rész nagyon erősen kötődik a télhez, és főleg a karácsonyhoz. Ha elkezdem újra olvasni, vagy megnézni a filmeket, azt biztos, hogy télen fogom csinálni. Valamiért mindig ilyen "bevackolós" hangulatom lesz tőle. Egy jó kis pillecukros kakaó meg meleg takarók társaságába. Valaki meg tudja magyarázni, hogy miért ? :D


FORRÓ CSOKI- A kedvenc gyerekkönyved

Egyforma helyet foglal el a szívemben a következő öt mese, nálam ezek voltak a slágerek kiskoromban, és ha meggörbülnék sem tudnék választani köztük, mert annyira imádom őket! A Szépség és a Szörnyeteg, Macskarisztokraták, Az Oroszlánkirály és A kis hableány. Ezeket a meséket, ha egymilliószor nem néztem meg VHS kazettán, és olvastam el Disney könyvklubbos kiadásban, akkor egyszer sem. amúgy jóformán nem tudok olyan Disney mesét mondani, amit ne szeretnék, talán csak a Hófehérke és a hét törpe ilyen. Az valamiért soha nem volt nagy kedvencem.


DUPLA ESZPRESSZÓ- Egy könyv, ami az elejétől a végéig izgalmas volt

Gillian Flynn-Holtodiglan című könyve. Az egyetlen dolog, amit bánok ezzel a történettel kapcsolatban, hogy előbb láttam a filmet, mint, hogy megszereztem volna a könyvet. Így már sajnos tudtam, hogy mire kell számítanom, mi lesz a vége, minden csavart tudtam előre. De még így is baromi izgalmas, és érdekfeszítő volt. Hatalmas kedvencem a könyv, imádtam minden egyes mondatát, még ha kicsit beteg egy sztori is volt. Anyukámnak viszont egyáltalán nem tetszett, mondjuk a legtöbb könyv, amit olvasok nem tetszik neki :D

STARBUCKS- Egy könyv, amit mindenhol látsz

A megjelenése óta hisztéria lengi körül a Nyírd ki ezt a naplót! (bleeee még mindig rosszul vagyok a magyar címétől, annyira borzasztó, fujj fujj) könyvet. Nekem is megvan, igaz németül. Az tény, hogy szórakoztató, egy két feladat teljesítése közben sírva nevettünk a barátnőmmel, és vagy százszor kidobtuk a lakásunk erkélyéről, de azért annyira nem jó, hogy hetven különböző kiadásban jelenjen meg. Nyírd ki ezt a naplót csajosan? Atya úr isten. Ha jól rémlik van olyan változata is, ami ilyen kis kicsi, képeslap méretű. Az is minek? Na mindegy...

HIPSZTER KÁVÉZÓ- Egy alulértékelt könyv

Kiera Cass- A korona című könyve, ami a Párválasztó sorozat befejező kötete. Épp pár napja olvastam ki a könyvet, és teljesen elképedtem, hogy milyen értékelések születtek meg hozzá. A koronahercegnővel mindenkinek az volt a baja, hogy Eadlyn milyen, amikor szerintem egy baromi erős női karakter, amiből valljuk be, nem sok van. Ezzel a résszel mindenkinek az a baja, hogy "mi ez a befejezés". Meg, hogy milyen "hirtelen lett szerelmes". Hát szerintem nem. Ha valaki odafigyelt az eseményekre, lehetett érezni azokat az apró kis dolgokat, amik szépen lassan oda vezetett, hogy Eadly abba szeretett bele, akibe. Nekem legalábbis teljesen egyértelmű volt. Azt én is sajnálom, hogy rövid volt a könyv, de nem értek egyet azzal, hogy rossz lett volna, mert szerintem Az Igazi után ez volt a sorozat legjobb része!

A TÖKÉLETES KEVERÉK- Egy könyv, vagy sorozat, ami keserédes volt, de mindeközben tökéletes

Ide az egyik legnagyobb kedvenc könyvemet hoznám, méghozzá Katja Millay- A nyugalom tengere című könyvét. Keserédes, mert a szereplőknek rémes sorsa volt, sok nehézségen mentek keresztül. És tökéletes, mert semmit nem siettek el benne, minden úgy, és akkor történt, amikor kellett neki, és olyan csodálatos volt olvasni, ahogy a két fiatal minden nehézségük ellenére szépen, lassan egymásra talált. Ezt a könyvet mindenkinek szívből ajánlom! Kevés ilyen csodálatos történet van, az biztos!


HOPPÁ, VÉLETLENÜL KOFFEINMENTESET KAPTAM- Egy könyv, amitől többet vártál

Most így hirtelen Kody Keplinger-DUFF című könyve jutott eszembe. A könyvről szinte csak pozitív értékeléseket lehet olvasni, mindenki oda meg vissza van érte, de nekem egyáltalán nem jött be. Bianca- azt hiszem, így hívták a főszereplőt- egy rémes karakter volt, és egyáltalán nem tudtam vele azonosulni. Azt hittem tetszeni fog, már a címe miatt mindig én vagyok a DUFF , de nagyon nem így lett sajnos...

Köszönöm mégegyszer a kihívást Pandalánynak, hamarosan hozom a következőt is! 

1 megjegyzés:

  1. Szuper lett a book tag, és a képek is nagyon tetszenek! :) Köszönöm,hogy kitöltötted! ♥

    VálaszTörlés