2016. december 16., péntek

Novemberi haul

Végre sikerült egy kis időt szakítanom, és összegeznem a novemberi vásárlásaimat. Ugye, mint a "Novemberi wishlist" posztomban említettem, hogy volt pár ruha, amit mindenképp szerettem volna beszerezni. Nos mint mindig, ezt ebben a hónapban sem sikerült 100%-ban teljesítenem, de elégedett vagyok. Szeretek tudatosan vásárolni, ez alatt azt értem, hogy előre megtervezem, hogy mit fogok venni, mert így nem költöm el hülyeségekre a pénzemet, ami tervezés nélkül nekem sajnos elég könnyen megy. De akkor lássunk is neki :)

Ami a kívánságlistámon volt:

Ez a Pull & Bear táska szerelem volt első látásra. A barátom sokat panaszkodik, hogy nincs "átmeneti méretű" táskám, mert mindegyik vagy túl kicsi, vagy túl nagy. Amúgy tényleg, a legtöbbe nem fér bele a pénztárcám, a nagy táskáim pedig olyanok, mint Hermione végtelenített fenekű szütyője a Halál Ereklyéiben. Viszont örömmel jelentem, ennek a táskának teljesen tökéletes a mérete! Belefér az én pénztárcám, az övé, a telefonjaim, az irataim, a kézkrém, az ajakápoló, szóval minden, ami kell. Bár megvallom őszintén nekem a barna valahogy olyan őszi szín, így mióta beköszöntöttek a hűvösebb napok még nem nagyon hordtam. Ehhez mondjuk hozzá tartozik az is, hogy ez esetek 90%-ban vagy szürkét, vagy feketét hordok, és a feketéhez én még mindig nem nagyon szeretem a barnát, annak ellenére, hogy már "elfogadott".
Itt szerezheted be!


Megmondom őszintén, ennek a cipőnek az irizáló változatával már tavasszal is szemeztem, de akkor valahogy lebeszéltem magam róla. Viszont mikor megláttam, hogy télre kijön ezüstben, akkor annak nem tudtam ellenállni. Szeretem az irizáló dolgokat, viszont az a hullám rövid időn belül úgyis le fog csengeni. Ezzel az ezüst színű darabbal viszont nem lehet mellé lőni. Egy teljesen fekete szettet szerintem iszonyatosan fel tud dobni, vagy úgy jóformán bármit. Nekem nagyon tetszik még khakivel is. Sajnos amúgy még egyszer sem volt rajtam, mert azóta nem nagyon voltunk olyan helyen, ahova magassarkús-csini szinten kellett volna felöltözni, csak úgy hétköznap hordani meg kicsit azért hideg van. De az ünnepek alatt biztos, hogy elő fogom venni, és tipegek benne egy sort!
ITT szerezheted be!




Ezen kívül sikerült még beszereznem a H&M-es ezüst pliszírozott szoknyát, viszont arról sajnos nem tudtam képet készíteni, mert kint felejtettem Bécsben. Már többször is volt rajtam, egyszerűen imádom. Legeslegjobban hatalmas kötött pulcsival szeretem hordani, imádom a kontrasztot a két ruhadarab anyaga között!
Az előre eltervezett listámról sajnos csak ezeket a dolgokat sikerült beszereznem. A C&A-s pulcsit és gyűrűt vagy 3 boltban is megnéztem, többször is, az eladókat is megkérdeztem, de egyikről sem tudtak semmit, így azokról le is mondtam.

Amiket nem a kívánságlistámról választottam:

Már több posztban is említettem, hogy mekkora kedvenc boltom a BikBok, így kötöttem magammal egy olyan "fogadalmat", hogy ha valamit nem találok meg a kívánságlistámról, ahelyett választhatok valamit ebből a boltból. Sajnos ez úttal sem tudtam magamnak megálljt parancsolni, ugyanis egyből két ruha is távozott velem, de nem bántam meg, mert sikerült két olyan darabot választanom, amik teljes mértékben a személyiségemet tükrözik, ráadásul egy ingruhára már vagy ezer éve vágytam is. Az első képen látható ruha pedig szerelem volt első látásra. Imádom Kim Kardashian stílusát, és szerintem ez a darab egy olyan, amit ő is szívesen viselne, én pedig szuper jól érzem benne magam. Iszonyatosan kényelmes, jó az anyaga, és a rafinált szabásvonal miatt szerintem még szexi is. A másik ruha pedig a szürke pulcsival egybe varrt ingruha, amit egy posztban már láthattatok is, de mindjárt beteszek róla még egy képet.



Ha november, akkor designer kollaboráció a H&M-ben. Idén sem volt ez másképp. A tavalyi hatalmas csalódás után, és azzal egybevetve, hogy a Kenzo márkát nem szeretem annyira, nem voltam túl izgatott a kollekcióval kapcsolatban. Idén a fiú ruhák szerintem sokkal jobbra sikeredtek, mint a női részleg, de még a férfiak számára készült darabok között is volt rengeteg hordhatatlan, és nevetséges. Mivel a szerelmem kiszemelt magának egy-két terméket nem is volt kérdés, hogy megint sorba fogunk állni. Magát a folyamatot nem részletezném, legyen elég annyi, hogy van még hova fejlődnie a svéd üzletláncnak szervezés terén. Végül összesen három darabbal távoztunk, amiből egyet közös használatra vettünk, egy az enyém, egy pedig a szerelmemé lett. Amúgy mind a három termék, amit végül megvettünk a férfi részlegről van, a lányon körül sem néztem. Pár hete, mikor bementem a Mariahilferstrassén a H&M-be amúgy még egy csomó kabátot, sapkát és minden egyebet lehetett kapni, mert azok annyira borzasztóak, hogy senki nem vitte el, gondolom majd ezek is a leárazások alatt lesznek az ember után szórva fillérekért, mint anno a Marni kollekció darabjai...

Ezt a pulcsit közös használatra választottuk.

Ez elvileg tablet tartó, de én clutch-táskaként használom.

Utoljára pedig következzen az egyik legnagyobb kedvencem novemberből. Sokszor be szoktam térni a Thaliába, mert rengeteg külföldi divatlapot is lehet venni, és mindig meg szoktam nézegetni, hátha találok olyant, ami érdekel is. Általában egy-egy ilyen nézelődés alkalmával nem távozok üres kézzel. Mikor megláttam ezt a kis könyvet szerelem volt első látásra, az tuti. A designja, a lapjai, egyszerűen minden olyan csodaszép benne. A könyv címe: Q&A a Day: 5-Year Journal. Már a címe is elég beszédes, de azért leírom mi a lényege. A könyv úgy van felépítve, mint egy öröknaptár, és az év minden egyes napjához tartozik egy kérdés. Ezt a kérdést öt éven keresztül mindig az adott napon kell megválaszolni. Szerintem baromi érdekes, hogy milyen választ adsz ugyan arra a kérdésre az első a harmadik vagy az ötödik évben, és valamilyen szinten a személyiségfejlődésedet is végig tudod a könyv segítségével követni. Úgy döntöttem, hogy január elsején fogom elkezdeni, de már alig várom, hogy belevethessem magam. Azt egyenlőre nem sikerült eldöntenem, hogy angolul vagy magyarul válaszoljak majd a kérdésekre. Szerintem kicsit fura lenne, ha angol kérdésekre magyarul válaszolnék, de majd még meggondolom.

Itt egy random oldalon nyitottam ki, véletlenül majdnem a szülinapomon július 14.

Minden egyes lapnak, gyönyörű, fénylő arany színe van!

Annyira szép! :)

Nos ezek lennének a decemberi szerzeményeim, a februárban esedékes londoni kirándulásunk miatt igyekeztem visszafogni magam, viszont van több csomag is, amit még novemberben rendeltem, de a mai napig nem sikerült őket kiszállítania a kedves magyar postának. Van olyan csomagom, amiről konkrétan tudom, hogy 3,5 hete Pesten van az elosztó központban, és egyszerűen nem küldik ki, így azokat a termékeket majd csak a decemberi haulban fogom tudni megmutatni. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése