2016. december 19., hétfő

Decemberi wishlist

Most, hogy több mint egy hét alatt végre sikerült megírnom a novemberi haul bejegyzésemet, lássuk, hogy mi az a pár dolog, amit kiszemeltem magamnak az év utolsó hónapjára. Bevallom, a legtöbb dolgot már be is szereztem a listáról, annyira meg vagyok csúszva most a dologgal. Igaz december lévén tele volt az újság mindenféle karácsonyi ajándék ötlettel, és rengeteg szép dolog volt benne, ebben a hónapban elég nehezen sikerült összeszednem azt az öt dolgot, ami igazán tetszett. De nem is szaporítom tovább a szót, lássuk, miket választottam ki:





 Bevallom, ennél az első ruhánál a képpel csalnom kellett, ugyanis valamilyen oknál fogva nem engedte meg a polyvore, hogy lementsem a saját képeim közé. Egy nagyon hasonló ruhát választottam helyette, hogy tudjam valamivel illusztrálni, de a legelső képen a bejegyzés elején ott az "eredeti" ruha is. Megmondom őszintén, engem ezekkel a kombiné szerű dolgokkal kilóra megvettek idén. Már rengeteg ilyen felsőt és ruhát sikerült beszereznem, de még mindig nem látom a dolog végét, ugyanis ebből a H&M-es csodából 4-5 szín is van, és annyira tetszik, hogy erősen gondolkodom rajta, beszerzek belőle több darabot is, hogy tudjam váltogatni. Imádom ezeket a ruhákat garbóval vagy fehér inggel hordani, szerintem iszonyatosan fel tudja dobni. A másik, amiért szeretem őket, mert baromi kényelmesek, és teljesen jól működnek a hétköznapokon, és egy buliban is. ITT tudjátok megrendelni a ruhát.

Tél ide, vagy oda, én egyszerűen nem tudok ellenálni a nem szezonhoz illő cipőknek. Ez a zöld növény mintás mokaszin szerelem volt első látásra. Igaz még hónapokig nem tudom majd felvenni, de már most tökéletesen el tudom benne magam képzelni, amint tavasszal mászkálok benne a városban. Bár egy kevésbé hideg, autóból ki, autóba be bulizós estén simán el tudnám amúgy képzelni, hogy fel fogom venni. ITT tudjátok megrendelni a cipőt.

Mint már egyel feljebb említettem, nem tudok ezekkel a ruhákkal betelni, így a Zarában is kinéztem egy a H&M-eshez nagyon hasonlót- Bár úgy érzem, ebben a hónapban ennek a ruhának lesz az a sorsa, hogy választok helyette valamit a BikBokból, de azért jó eljátszadozni a gondolattal, hogy mivel venném fel, ha mégis megvenném. Ezek a ruhák tényleg baromi hasznosak, mert amellett, hogy nagyon kényelmesek ezerféleképpen lehet őket hordani, így sosem válik unalmassá. Lehet szexi, vagy visszafogott. Hétköznapra, vagy egy átbulizott estére, biztos, hogy mindig szuper választás. ITT tudjátok megrendelni!

A lista utolsó része úgymond rendhagyó, mert bár minden hónapban veszek magamnak pár darab könyvet, azt nem szoktam megtervezni előre, hogy pontosan melyiket fogom megvenni. Mivel mostanában azonban egyre többet vagyunk úton a barátommal, mikor megláttam az InStylban ezt a könyvet, azonnal tudtam, hogy ez nekem íródott, így fel is került a kívánságlistámra. Ebben a hónapban jelent meg Patrizia Gucci, Gucci című könyve is, így a kettőt együtt már meg is rendeltem, és el is hoztam már vagyis hazudok, mert a szerelmem hozta el nekem. ITT tudjátok megrendelni ti is.

Remélem tetszett a bejegyzés, köszi, hogy elolvastátok!:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése