2017. február 13., hétfő

Grammys 2017- Best Dressed

Mivel a múltkor Golden Globe-os posztnak nagy sikere volt, gondoltam most, hogy tegnap este lezajlott a Grammy díjátadó megosztom veletek a -szerintem- legjobban öltözöttek listáját.
De előtte a díjátadóról egy kicsit bővebben! Mikor bejelentették a jelölteket nagy felháborodást keltett az interneten, hogy Rihannát nem jelölték Anti című CD-jével Az év albuma kategóriában, és sokan Beyoncét kezdték el támadni. Rihanna egy Instagram posztban hívta fel a figyelmet arra, hogy őt amúgy négy másik kategóriában jelölték, és felesleges egymás ellen hergelni őket, ő nagyon örül ezeknek a jelöléseknek is. Aztán Beyoncé bejelentette, hogy ikrekkel terhes, és fel fog lépni a Grammy díjátadón. Megmondom őszintén, és ezzel gondolom nem leszek népszerű, de szerintem a kép amivel bejelentette a terhességét egyszerűen gusztustalan, és ha a mucsaröcsögei Kis Jolán tette volna fel ezt a fotót Instagramra, vagy akár hova, hogy így tudassa a világgal: várandós- már rég szét lett volna savazva. De mivel Beyoncéról van szó az ízléstelen kép természetesen inspiráló, és csodálatos és hadd ne soroljam mi. Számomra a Grammys fellépő ruhája is ízléstelen volt, de ugye azt is isteníteni kell, szóval erről ennyit is. Történt még a díjátadón, hogy Adele kiakadt, hogy ő nyerte meg Beyoncé helyett Az év albuma díjat és ezért ketté törte a Grammyjét, hogy az egyik felét odaadhassa a másik énekesnőnek. Bár nem gondolom, hogy Adelenak "kissebségi komplexusa" kellene, hogy legyen Beyoncéval szemben, de az ő szíve joga, hogy mit kezd a díjával, ő így döntött, hát na bumm. És akkor most gyorsan tekintsük át a díjazottakat, a teljesség igénye nélkül!

1. Record of the year
Adele-Hello

2. Album of the year
Adele-25 


3. Song of the year
Adele- Hello

4.Best new artist
Chance The Rapper
Fogalmam sincs, hogy ő kicsoda, és nem értem, hogy miért nem The Chainsmokers nyert.

5. Best pop solo performance
Adele-Hello

6. Best pop duo/group performance
Twenty One Pilots- Stressed Out

És akkor most lássuk a legjobban öltözötteket ! 


Carrie Underwood egy piros Elie Madi ruhában jelent meg a díjátadón, ami annak ellenére, hogy szerencsétlen módon jóformán ugyan olyan árnyalatú volt, mint maga a szőnyeg, csodásan állt az énekesnőnek. 


Céline Dion egy meseszép, zöld Zuhair Murad ruhát választott a jeles eseményre. Igazából szerintem, aki a tervezőtől választ, már alapból nem lőhet mellé, hiszen egyszerűen álomszép ruhákat alkot, de nekem felettébb tetszik, ahogy az énekesnő haja színe harmonizál a ruhával. 


Chrissy Teigen ruhájának a márkáját sajnos nem találtam meg, de az tény, hogy ő jóformán egy best dressed listáról sem hiányozhat. Ezzel a fekete couture csodával sem lőtt mell, a rafinált kivágások a mellkas-részen igazán különlegessé teszik a ruhát.


Enya ruhája igazán különleges, és visszafogott volt, teljes mértékben a korának megfelelő. Nem úgy mint Kris Jenneré, aki megint létfontosságúnak érezte, hogy úgy öltözzön fel, mint a saját 19 éves lánya...


Elle King ruhája (Teuta Mathosi), annak ellenére, hogy olyan, mintha ráhánytak volna egy virágos mezőt szerintem baromi jól néz ki. Igaz a virágkoszorút én nem tettem volna fel, inkább akkor már valami kis arany fejdíszt, gyöngyökkel, de valahogy mégis működik a dolog. Plusz pont, hogy olyan ruhát választott, ami jól mutat a testalkatán! 


Hilary Scott ugyan olyan ragyogó ebben a Jenny Packham ruhában, mint a csillagok, amik az estélyit díszítik!


Akár mit is szed Jennifer Lopez, hogy így nézzen ki, az nekem is kell! Ez a nő egyszerűen elképesztő, 47 éves, és még mindig ilyen csodásan fest. 3...2...1... Jöhetnek az ennyi pénzzel, meg plasztikai műtéttel könnyű jól kinézni kommentek, nem érdekel, szerintem akkor is gyönyörű! Ez a Ralph&Russo csoda pedig istenien kiemeli a bőre kreolos árnyalatát, plusz baromi jó ezeken a borongós napokon egy ilyen színes ruhára ránézni!


Kelsea Ballerini egyszerűen bájos ebben a virágokkal hímzett Ines di Santo ruhában. 


Sajnos mivel az egyik legnagyobb gyengém a Balmain divatház, ezért nem hagyhattam ki a felsorolásból Nick Jonas-t sem. 


Nicole Trunfio is egy Zuhair Murad csoda mellett döntött, és milyen jól! Plusz a Dolce & Gabbana aranyozott kereszt fülbevalói valami hihetetlenül vagány összhatást kölcsönöznek a megjelenésének. A rúzsáról meg már ne is beszéljünk :D 


Mikor reggel megláttam az Instagramon Olivier Rousteing képein a csajszit, megmondom őszintén, fogalmam sem volt, hogy ki ő, de az első, ami eszembe jutott, az volt, hogy milyen szép, és mennyire baromira jól néz ki ebben a ruhában. Aztán tovább olvastam és rájöttem, hogy ő Paris Jackson. Igaz, még nagyon fiatal, de szerintem tökéletesen tudja viselni ezt a Balmain ruhát!


Na, és akkor most jöhet a köpködés, mert Rihannával kapcsolatban kis hazánkban csak ez az elfogadott álláspont :) Engem ez egyáltalán nem érdekel, szerintem mint mindig most is gyönyörű volt, és ez az Armani Privé ruha remekül áll neki. Imádom az ilyen hatalmas szoknyákat, szerintem annyira hercegnősek :) 

Nektek kinek a ruhája tetszett a legjobban? Esetleg van valaki, akit szerintetek kihagytam? Köszönöm, hogy elolvastátok!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése