2016. november 1., kedd

Hotline Bling

Kihasználva az utolsó gyönyörű őszi napokat- és mivel a szerelmem már egy hete nem mozdult ki a szalag szakadása miatt-, ezért kezdett kicsit nyűgös lenni- tettünk egy kis sétát a közeli Tapolcán a Malom-tó mellett. Szeretek nagyon ilyen csodás helyeket felfedezni a közvetlen környezetemben, Tapolca is egy bizonyíték, hogy nem kell ahhoz több száz vagy több ezer kilométert utazni, hogy az ember csodás helyeket láthasson. Mikor utoljára voltam Tapolcán kb. 12 éves lehettem, szóval nagyon nem is emlékeztem már rá, bár a Tavas-barlangban voltunk nem olyan rég, mert azt imádom. Szerencsénk is volt, mert bár csípős idő volt, a nap gyönyörűen sütött, így lehetett egy kicsit még sétálgatni.


Idén télen hatalmas őrület övezi az óriási, kényelmes és meleg pulcsi-ruhákat. Én már tavaly télen beszereztem belőle több darabot is, mert imádom őket comb-csizmával hordani, és elképesztően szexi tud lenni egy buliba is akár, vagy a hétköznapokon is teljesen jól működik egy rohangálós délutánra, így szinte a kedvenc ruhadarabommá nőtte ki magát. Így nem csoda, hogy alig vártam már, hogy megint beköszöntsenek a hűvösebb napok, és elővehessem a kedvenc pulcsijaimat a szekrényből. Egy szó mint száz a tapolcai kiruccanáshoz is tökéletes volt a pulcsiruha, így nem is gondolkodtam mit fogok felvenni. Szerencsére még a nap is szépen sütött mikor oda értünk így még pár képet is tudtunk lőni. Annyira imádom, ahogy az épületek visszatükröződnek a tavon, egyszerűen meseszép.

Szóval ez lenne az én október végi pulcsi-ruha összeállításom:







H&M oversized kabát- hasonlót ITT szerezhetsz be
Zara pulcsi-ruha- hasonlót ITT szerezhetsz be
Zara fűzős csizma- hasonlót ITT szerezhetsz be
Love Moschino táska- hasonlót ITT szerezhetsz be


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése