2016. november 18., péntek

Pioneer

Mostanában a suli és a meló miatt nem volt túl sok szabadidőm, pedig ezt az outfitet már múlt héten befotóztam nektek, ugyanis ebbe a pulcsival egybevarrt ingruhába egyszerűen szerelmes vagyok.  Van itt Ausztriában egy bolt, a Bik Bok, ami úgy tudom, otthon nincs, és egyszerűen mióta felfedeztem úgy érzem megtaláltam azt a boltot, aminek tényleg minden egyes ruhadarabját nekem tervezték. Már nagyon régóta szerettem volna amúgy egy fehér ingruhát, amit lehet így hordani, de nem találtam sehol megfelelő hosszúságút, vagy ami mg elég hosszú volt, az annyira átlátszó, hogy nem lehetett harisnyával felvenni. Ez viszont egyszerűen tökéletes, de tényleg. Egye van varrva a fekete pulcsival, nem túl rövid, nem feszülős, épp ezért valami álom, hogy milyen kényelmes, így amikor megpróbáltam, és még tetszett is magamon nem is volt kérdés, hogy jön velem haza. A fotózáshoz még az egyik utolsó szép, napsütéses őszi napot választottuk, bár a szél eszméletlenül fújt, és baromi hideg is volt, de legalább a nap tényleg szépen sütött. De nem is szaporítom tovább a szót, lássuk a képeket!







Ingruha: Bik Bok- ITT megrendelheted
Combcsizma: C&A- hasonlót ITT rendelhetsz
Táska: Love Moschino- hasonlót ITT rendelhetsz
Óra: Daniel Wellington- ITT megrendelheted
Gyűrűk: Calvin Klein és miniinthebox





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése